NÕUANDJATE TEEMAD
INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
GALLUP
PARTNERID
24. veebruar 2018

Nõuandjad

Küsi Kaalujälgijatelt Tagasi | Foorumid | Uus teema
     
NB! Alates 31.12.2008  on Kaalujälgijad oma tegevuse Eestis lõpetnud. 
  Kaalujälgijate toitumisnõustaja Taimi Vahi.

Taimi Vahi on olnud Kaalujälgijate rühmajuht 6 aastat. Kaalujälgijatega liitus Taimi isiklikel põhjustel. Pärast edukat kaalujälgimist, mille käigus Taimi kaal vähenes - 30 kg, otsustas ta hakata õpetama ka teisi tervislikult toituma. Taimi rühmadest on välja kasvanud 5 uut rühmajuhti. Taimi teab eduka kaalujälgimise saladust: „ Inimeses peab endas tekkima tahe kaalus alla võtta ja selle soovi täitumiseks on meie programm ideaalne.Kui aga tahtejõudu napib, siis saab abi rühmast ja nõustajatelt. 

kas nii on mõistlik teha?

chiquita 22.10.2008 12:34
töökaaslane rääkis , et tema käib jõusaalis vist paarkorda nädalas. siis jookseb või käib kepikõnnil. tund enne trenni minekt sööb. liigub siis 40min.pärast enam ei söö vaid joob liitri vett see vahe siis pärast trenni kuni magama minekuni.söögi vahekordade ajal sööb õuna jms.
on see õige mis ta teeb?
kui mul on olevat luude ümber vesi kas see toiming tuleks minupuhul kõnealla? Mul on tugev rasvumine ja olen käinud ka kuuaega kaalujälgijates 1-2kg tuli maha.asi aga selles et see punktide lugemine ja näpuga punktide taga ajamine on minujaoks tüütu.jah rühmas kohal käies oli motivatsioon olemas ,kuigi eks vahel sõin rohkem kui tohtis -murede ja tujude tõttu- et kui mulle soovitas klj juhendaja 1l vist vett juua oli see õige soovitus?
Kommentaarid: [2]
Taimi Vahi 27.10.2008 18:13
Tere! Tugeva ülekaalu probleemist räägi oma perearstiga. Kui on tervisega probleemid , siis lähtu perearsti soovitustest.Tugeva ülekaaluga peab tegema mõõdukat trenni. Jooksmine ja hüppamine on jalgadele koormav-kepikõnd aga hea.Kepikõnniga teeb tööd ka ülakeha.Tugeva ülekaaluga ei soovitaks jõusaali- põleta enne rasv kõndimisega.Lihastreening las jääb hilisemaks.
Mis punktilugemise tüütusesse puutub, siis peab küll ise otsustama kas lugeda või mitte-kaalujälgijatel pole muud soovitust. Kui tahad kaalus alla saada, siis on vaja saada toidust vähem energiat, kui päevaseks toimetamiseks kulub . Et aga seda teada on vaja arvestada. Liikumine on toetav õigele toitumisele, kuid ainult trenniga kaalu langetada ilma toitumisharjumusi muutmata on peaaegu võimatu.
Mis sõbranna tegemistesse puutub, siis on oluline kogu päeva toitumissedel.Hommikusöök,lõuna ja õhtusöök.Päeva energiavajadus on vaja kätte saada.Peale trenni on ka vaja natuke süüa- oleneb ka sellest, mis kell trenn lõpeb.
marica 18.05.2011 13:52

0 Kummaline. Olen käinud pikalt kaalujälgiate grupis ( enam siiski mitte) Ja kaal alla ei läinud . Ülekaalu on oma väikese kasvu kohta palju. Soovitatakse perearsti poole põõrduda. Hmm olen vähemalt 3x arsti poole põõrdunud ja mida ma vastuseks saan. No te ise sõõte selle ülekaalu omale sisse , jälgige mida sööte . Issand jumal. et siis kahtlustan mingit tõsist tervisehäda, aga arsti juurest abi ka ei saa. Sust nagu 0 seisus olen.

Kasutajaks saad registreeruda siin.
ilumaailm.ee toimetusel on õigus kustutada kommentaare ja teemasid, mis ei vasta sisult headele tavadele so. kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu vms.
Eesti uudised
 
suur o
 
© 2005 - 2014 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster