NÕUANDJATE TEEMAD
INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
GALLUP
PARTNERID
21. mai 2018

Nõuandjad

Küsi kosmeetikult Tagasi | Foorumid | Uus teema
 
Alates 15.10.2009  vastavad Ilumaailma lugejate küsimustele  OÜ Profitest koolitajad -
ravikosmeetikud Piret Kesküla, Liia Viitas.

OÜ Profitest esindab Eestis ravikosmeetikasarja Danne´ ning professionaalseid meigisarju Cinema Secrets ja De Klie.
Korraldab täiendkoolitusi ravikosmeetikutele ja meikaritele.
www.profitest.ee  

näonahaga probleem

** 16.11.2009 23:55
Näonahk on väga ebaühtlase jumega. Ja mis kõige hullem, siis see on veel punane ka..põsed tihti peale õhetavad lausa :S . Mis selle vastu aitaks? Meigist ei saa see olla, sest kui ma meiki ei pane on asi veel hullem.
On mingit protseduuri , ravimit , kreemi..mis aitaks ?
Kommentaarid: [4]
Piret Kesküla 20.11.2009 14:34
Põskede õhetus tekib enamasti siis kui väikesed veresooned asuvad naha pinnale väga lähedal. Võimendub punetus palavaga või ärritudes, ehk kui veri korraks kiiremini riglema hakkab. Kui põskedel on kapillaarid väga tugevalt näha ja on moodustunud väike võrgustik, siis võiks näidata juba nahaarstile.
Aga õnneks on nendele probleemidele ka leevendust tänapäeval. Ühtlasi soovitan kasutada vahapõhjalist jumestuskreemi, mis naha tooni ära ühtlustab. Cinema Secrets on selleks väga sobiv.
Individuaalse konsultatsiooni soovi korral väljastab Ilumaailm ka minu kontakti!
bonnie24 11.12.2009 02:11

0 mul on probleem näoga.pole kunagi mingeid punne olnud ja nüüd paar viimast aastat mul on punnid.see on nii kohutav.mingi jumestuskreem ei peida neid,rääkimata sellest,et ma ei saa ilma jumestuskreemita üldse kuskile oma nägu näidata.nahaarst ütles,et see on akne ja kirjutas välja mingit"duac" geeli.see geel ei aidanud.raiskasin raha ja närve ja tulemus ikka null.ma ei saa aru.puberteeti vanus on ammu möödas.käisin ka kosmeetiku juures nägu puhastamas ja ei midagi.mõnikord on asi nii hull,et mul tuleb nutt peale.kas tõeti ei saa midagi teha,et mul oleks jälle puhas nägu ja ma ei peaks jumestuskreemi kasutada?
smileface 14.12.2009 20:36
Bonnie24, kas sa oled näiteks need paar viimast aastat enda p-pille vahetanud? Toitumist muutnud? Kaalus alla-üles läinud? sellised faktorid mõjutavad ka nahka ju. Mõtle selle üle, et kas sa oled mingeid rohtusid muutnud, toitumist, jne.. :) Ja siis veel, äkki vaheta enda jumestuskreem välja? Mõned jumestuskreemid on "hullemad" kui teised? .. ja hoiad sa ikka oma meigipintsleid/svamme puhtana? :) Ja ega sa oma nägu ise ei pigista? .. :)
bonnie24 17.12.2009 00:28

0 Smileface,pole pille võtnud juba kaks aastat vähemalt ja kaal on sama mis oli alati.ma sain juba vastuse: dermatoloogi juures käisin ja tuli välja,et mul on akne.hakkasin ravima,eks paistab mis saab;)

Kasutajaks saad registreeruda siin.
ilumaailm.ee toimetusel on õigus kustutada kommentaare ja teemasid, mis ei vasta sisult headele tavadele so. kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu vms.
Eesti uudised
© 2005 - 2014 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster