NÕUANDJATE TEEMAD
INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
GALLUP
PARTNERID
17. november 2018

Nõuandjad

Küsi treenerilt Tagasi | Foorumid | Uus teema

trenn ja toitumine

Pibiip 10.02.2009 15:51
Tere,
Oleks selline mure, et olen 23 aastane naisterahvas ja füüsiliselt olen olnud suhteliselt aktiivne kogu elu, aga viimased paar aastat on töö tõttu jäänud asjad soiku ja seega liikumist järjest vähem. Mis oleks kõige mõttekam trenn istuvas asendis töötavale inimesele ning milliseid toiduaineid peaks kindlasti vältima, kui ei taha paksemaks minna? Kehatüüp on mul muidu selline naljakas,et jalad on peenikesed ja lihast nagu ka on ikka natuke,aga kõik mis koguneb ,koguneb kõhuümbrusesse. Mingit ranget dieeti pidama ei taha kindlasti hakata,sest ülejäänud keha on täiesti peenike, lihtsalt kõhuga pole rahul. Mis nõu oskaksite nii anda?

Ette tänades.
Kommentaarid: [1]
Ragnar 11.02.2009 16:33
Eks see kuhu rasv ladestub sõltub paraku meie kehatüübist. Ühe teooria kohaselt tekib meestel näiteks kõhu ümber rasv stressi tõttu- naistel peaks samal põhjusel puusadesse minema. Kas see ka nii on- ei oska kindlat seisukohta võtta:) Kindasti ära hakka dieete pidama- lihtsalt tuleb tarbida vähem kui ära kulutad ja ongi korras.
Trenni mõttes sobivad kõik treeningud, kus sa ei istu- seega ei sobi jõusaalis masinad jms- pigem rühmatreeningud, kardioseadmetel intervallid jne.
Ka ei ole mõtet meeletult kõhule crunche ja muud sarnast teha- pigem kogu keha iga trenn võimalikult palju töösse ja kasutada kõiki baasharjutusi.
Kui sul on ka nõgus selg, siis kindasti enne kõhulihaste harjutusi konsulteeri mõne treeneriga, kes teab, kuidas sel juhul oma vaagna asendit kontrollida jne.

Kasutajaks saad registreeruda siin.
ilumaailm.ee toimetusel on õigus kustutada kommentaare ja teemasid, mis ei vasta sisult headele tavadele so. kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu vms.
Eesti uudised
 
© 2005 - 2018 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster