NÕUANDJATE TEEMAD
INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
GALLUP
PARTNERID
28. mai 2018

Nõuandjad

Küsi naistearstilt Tagasi | Foorumid | Uus teema

 
  
dr. Liis Kriisa, Elite erakliinik, Tähe erakliinik, Gyne erakliinik
www.fert-c.ee, head@fert-c.ee
Tartu erakliinikutes Elite, Tähe ja Gyne töötavad viieteistkümne erineva eriala arstid. Üheks olulisemaks valdkonnaks on kunstlik viljastamine. Dr. Andrei Sõritsa juhtimisel tegutseb IVF-labor. Erilist hoolitsust ja personaalset lähenemist pakkuv Elite sünnitusosakond on ainus omataoline Lõuna-Eestis.
Gyne ja Tähe erakliinikutes töötav dr. Liis Kriisa tegeleb günekoloogiliste haiguste diagnostika ja raviga ning jälgib ka rasedaid. Enda sõnul ongi ta kõige rohkem töötanud rasedatega, ambulatoorselt tegeleb erinevate valdkondadega. Dr. Kriisal on kogemused nii ambulatoorse kui ka haiglatöö alal. 

Pillid

Sikike 07.05.2011 17:44
Olen söönud ühe lehe pille, nädal tagasi lõpetasin, homme alustan uue lehega. Päevi nagu ei ole olnud põhimõtteliselt. Peaaegu terve esimese lehe aeg määris pidevalt, see pidi normaalne olema, arst ütles. Pillivabal erioodil mingiaeg nagu tundus, et hakkasid päevad.. kuid see oli vaid korraks. Määrimine kestis kuni eilseni. Kas on normaalne, et pärast esimest lehte võibolla polegi päevi. Ma ise mõtlesin, et äkki sellest tingitud, kuna peaaegu 21 päeva määris.
Kommentaarid: [1]
Dr. Liis Kriisa 09.05.2011 14:54
Niisugune olukord võib tekkida, kuna eelnevalt kestis pikalt määriv veritsus. Jätkake pillide kasutamist tavapärase skeemi järgi. Kolmandaks kuuks peaks olema regulaarne veritusus pilli vabadel päevadel.

Kasutajaks saad registreeruda siin.
ilumaailm.ee toimetusel on õigus kustutada kommentaare ja teemasid, mis ei vasta sisult headele tavadele so. kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu vms.
Eesti uudised
© 2005 - 2014 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster