NÕUANDJATE TEEMAD
INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
GALLUP
PARTNERID
19. september 2019

Nõuandjad

Küsi naistearstilt Tagasi | Foorumid | Uus teema

 
  
dr. Liis Kriisa, Elite erakliinik, Tähe erakliinik, Gyne erakliinik
www.fert-c.ee, head@fert-c.ee
Tartu erakliinikutes Elite, Tähe ja Gyne töötavad viieteistkümne erineva eriala arstid. Üheks olulisemaks valdkonnaks on kunstlik viljastamine. Dr. Andrei Sõritsa juhtimisel tegutseb IVF-labor. Erilist hoolitsust ja personaalset lähenemist pakkuv Elite sünnitusosakond on ainus omataoline Lõuna-Eestis.
Gyne ja Tähe erakliinikutes töötav dr. Liis Kriisa tegeleb günekoloogiliste haiguste diagnostika ja raviga ning jälgib ka rasedaid. Enda sõnul ongi ta kõige rohkem töötanud rasedatega, ambulatoorselt tegeleb erinevate valdkondadega. Dr. Kriisal on kogemused nii ambulatoorse kui ka haiglatöö alal. 

Evra plaastritest??

Lotte 02.01.2009 15:25

0 Kasutan juba 4-s kuu Evra plaastreid.Kui eelnevatel kuudel oli rindade valulikkust mõne päeva vältel kuus ,siis nüüd 5-s karp ja paar nädalat peale mens-st liigagi hellad.Kirjas ,et organism harjub u 3 kuud??Ja tundub,et räägitakse või soovitatakse plaastreid vähem kui pille...on neis kõrge hormooni sisaldus või muud???Kuna suguvõsas palju halvaloomulisi kasvajaid olen ettevaatlik....kas väär arusaamine???Pillid ei sobinud mittemingisugused...tugev iiveldus jne..Ette tänades vastuse eest.
Kommentaarid: [3]
Lotte 02.01.2009 15:55

0 Ja veel..vabandust,aga mitmeid aastaid järjest rasedusvastaseid vahendeid soovitav kasutada on???olen 42.Loll küll selles eas...;);)sel alal,aga elu on nii läind,et eelmise abikaasaga ,,kohtusime ,,harva ja sai muude meetoditega
Lotte 02.01.2009 21:06

0 Rindade suhtes veel et peale esimest last jäigi siiani...18 on nüüd laps-et nibudest eritub pigistades valget vedelikku.Pesu ei määri-nii ei tule...Käin hoolega kontrollides ja nüüd ka mammograafides ja selle vedeliku proovid ..kõik korras.Arst on lohutand et nii paljudel...Küsin teilt kinnitust.Peale mõningaid leseaastaid leidsin uue partneri,siis hakkasingi evrat kasutama.Häbi küsida,aga kui rindadega selline eritus probleem-ehk ei tohi partnerit eelmängu ajal rindu hellitama lasta??Imema?Piinlik kohe,aga kui mure....hea et selline võimalus siin-mitte silmast silma..tänan et aitate inimesi siin
Dr. Liis Kriisa 12.01.2009 09:15
Ku olete rindadega regulaarselt kontrollil käinud (mammograafia ja rinnaeritise uuring), ei ole Teil muretsemiseks põhjust. Rinnast erituse esinemisel võiks veel kontrollida hormoonid. Suguelu ja partneriga suhtlemise osas küll mingit piirangut ei pea tegema.
Rindade tundlikkus võib tõesti olla põhjustatud hormonaalsetest rasestumisvastastest vahenditest. Kui Evra plaaster muid kõrvaltoimeid ei anna, võiksite lisaks tarvitada mõnda looduslikku preparaati - Vitakur, Prefemin ehk aitab rindade valulikkust vähendada.
vastasel juhul tuleks mõelda rasestumisvastase vahendi muutmisele - vask- või hormoonspiraal. Nende sobivuse osas peate konsulteerima oma naistearstiga.
Hormonaalsete rasestumisvastaste vahendite kasutamise osas ei ole ette antud aastaid, kui pikalt lubatakse kasutada. Kui pole vastunäidustusi võite julgelt kasutada kuni ülemineku eani.

Kasutajaks saad registreeruda siin.
ilumaailm.ee toimetusel on õigus kustutada kommentaare ja teemasid, mis ei vasta sisult headele tavadele so. kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu vms.
Eesti uudised
 
© 2005 - 2018 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster