FOORUMI TEEMAD
INFOKATALOOG
GALERII TEEMAD
NÕUANDJATE TEEMAD
GALLUP
Kust on pärit Sinu lemmik riideese?
Näita tulemusi!
PARTNERID
22. september 2019

Foorum

Soovita v.s mure Uus teema
Tagasi |  Foorumid

päevadega probleem.

k2tlin 24.10.2008 13:50
Nimelt. ma võtsin nädal aega tagasi SOS-pilli ja mul hakkasid täna päevad. See ei saa eriti võimalik olla, sest eelmised päevad lõppesid alles u 10,11 päeva tagasi. Mis viga on, või mis ma tegema peaks?

ja teine, et. kui ma tahtsin hakata see kuu pille võtma, et nagu peab võtma hakkama kui menses hakkab, siis kas ma võin hakata üldse praegu võtma kui mul nii vara päevad hakkasid?

Aitäh abi eest.
Kommentaarid: [2]
k2tlin 24.10.2008 16:29
esimest korda üleüldse alustatakse esimese mensese päeva ajal.
Delicious 24.10.2008 16:11

0 eks see SOS pill lööbki sees kõik pahupidi.
Pillidega ikka alustatakse peale päevi.
Teema kommenteerimiseks logi oma kasutajanimega sisse.
Kasutajaks saad registreeruda siin.
ilumaailm.ee toimetusel on õigus kustutada kommentaare ja teemasid, mis ei vasta sisult headele tavadele so. kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu vms.
Eesti uudised
 
© 2005 - 2018 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster