INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
NÕUANDJATE TEEMAD
GALLUP
Kust on pärit Sinu lemmik riideese?
Näita tulemusi!
PARTNERID
18. september 2018

Artiklid

Kaks kilo – nädalaga läinud!   08.06.2009
Zoë Ruderman
33_103714.jpg

Soovid tähtsündmuseks paarist kilost lahti saada. Kas sa: a) lepid oma välimusega ega luba endast peol pilti teha, b) lõpetad söömise, c) järgid meie lihtsat plaani? C? Seda võis arvata.

Cosmo on kokku pannud efektiivse rasvapõletusprogrammi, mis tõesti eemaldab seitsme päevaga sinu kehakaalust kuni kaks ja pool kilo. Seda ilma nälgimise, kahtlaste preparaatide või tervete toidugruppide menüüst eemaldamiseta. Kuidas see võimalik on? Kogu trikk seisneb väikeste ohverduste kombineerimises kavalate nippidega. Selle asemel et välja pakkuda “üks suurus sobib kõigile”-stiilis režiimi, soovitame sul kohandada söömise ja trennistrateegiad oma elustiilile vastavalt. Selleks vali vähemalt neli Cosmo ekspertide poolt välja pakutud toitumis- ja trenninippi ning sobita need järgneva seitsme päeva jooksul oma päevaplaani. Kui sul on piisavalt pauerit, võid neid ka rohkem valida. Mida rohkem nippe, seda rohkem kaalu kaotad. Kui oled järjekindel, tunned end järgmisel nädalal samal ajal oluliselt kergemana.

Joo põhiliselt vett
Ühes doosis spordi- või energiajoogis, smuutis ja lahjas õlles on kõigis umbes sada kalorit. Samas ei täida ükski neist sajast joogikalorist kõhtu nii, nagu sada toidust saadud kalorit – seega on need üsna mõttetud. Teistes jookides võib olla jälle liiga palju naatriumi ja süsivesikuid, mis panevad organismi vett talletama. Vesi seevastu on kõhnumisjook number üks – kaloreid ega süsivesikuid selles ei leidu, naatriumi on selles ülivähe või üldsegi mitte. Nii naljakas, kui see ka pole, aitab vee joomine liigse vedeliku organismist välja uhada ja kiirendab ainevahetust. Vahelduse mõttes võid veeklaasi lisada piparmündilehti ja sidrunit.

Valge sai ja pastatoidud keelu alla
Kõikide valgete teraviljatoodete – sai, riis, spagetid – menüüst eemaldamine teeb sind automaatselt saledamaks. Need toidud sisaldavad “lihtsaid” süsivesikuid, mis panevad sul kõhu paisuma. “Lihtsad süsivesikud on tõsised kaaluvaenlased. Need seedivad ära väga kiiresti ja seega oled üsna pea jälle näljane,“ ütleb raamatu “The Park Avenue Nutritionist’s Plan” autor dr Jana Klauer. Valged teraviljatooted tuleks seega asendada tervislikemate täisteratoodetega, mis lagunevad organismis kauem. Kuna ka need võivad puhitusi tekitada, võta oma programmi kestel ette hoopis köögiviljad. Ehk et kanavõileiva asemel söö kanasalatit. Köögiviljades sisalduvad süsivesikud seeduvad aeglasemalt ja seega on su kõht kauem täis. Lisaks koosneb köögivili suures osas veest, mis omakorda aitab kehast liigset vedelikku väljutada.

30 minutit kardiotrenni päevas
Mis tahes sport, mis su pulssi kiirendab, põletab kaloreid. “Veel rohkem kaloreid põletad aga siis, kui valid kardiotreeningu, mis hõlmab üheaegselt mitut lihasgruppi,” õpetab personaaltreener Wendy Larkin San Francisco Crunch’s Polk Streeti spordiklubist. Sellised on näiteks spinning ja kick-box-aeroobika. Need põletavad poole tunni jooksul kuni 300 kcal ning annavad kätele, jalgadele ja kerele kohest toonust, nii et paistad hoobilt saledam ja rohkem trimmis. Veelgi enam kaloreid põletad, kui integreerid oma spordiprogrammi intervalltreeningu, mis seisneb kiire ja intensiivse tegevuse vaheldumises rahulikumate liigutustega. Kuimoled parasjagu “puhkepausil”, saab su keha tastuda ja jõuad rohkem.

Joo tund enne treeningut kohvi
See on ainuke erand vee joomise reeglile. Samamoodi nagu hommikune kohvitass teeb sind töö juures efektiivsemaks, annab tassike musta jooki (rasvavaba piimaga koos 11 kcal, ilma 5 kcal) sulle treeninguks energiat. Dr Klauer selgitab: “Põletad rohkem kaloreid, märkamata, et sunnid end takka.”

Loe edasi juunikuu Cosmopolitanist...

www.cosmopolitan.ee

 

Eesti uudised
 
© 2005 - 2018 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster