INFOKATALOOG
FOORUMI TEEMAD
GALERII TEEMAD
NÕUANDJATE TEEMAD
GALLUP
Kust on pärit Sinu lemmik riideese?
Näita tulemusi!
PARTNERID
16. september 2019

Uudised

Algas Baltikumi suurim garaažibändide konkurss Coca-Cola Soundwave powered  15.04.2008
Coca-Cola_Soundwave_powered_084924.jpg

Maailma kaks suurimat pop-ikooni MTV ning Coca-Cola on ühendanud väed, pakkumaks Baltikumi noortele muusikutele võimalust keldritest-garaažidest suurele muusikaareenile pürgida.

Konkurss toimub samaaegselt kõigis kolmes Balti riigis. Selles võivad osaleda nii vokaal- kui instrumentaalartistid ning rangeid žanripiiranguid konkursantidele ei esitata. Kõigile kohalikele võitjatele toodetakse tipptasemel muusikavideo, millele garanteeritakse kõrge rotatsioon MTV mängukavas, esinemine augustis MTV Networks Baltic suurel sünnipäevakontserdil Riias ning Coke Live Music Festivalil Krakowis. Kui bändid evivad piisavalt kvaliteeti ja lavasarmi, pole välistatud ka nominatsioon MTV Euroopa Muusikaauhinnale.

MTV Networks Baltic talendi- ja muusikamänedžer Vidmantas Cepkauskase sõnul ei paku ükski teine Balti regiooni talendikonkurss noortele artistidele sama võimsat eduvalemit:

“Mitte staarid ei loo MTV-d, vaid MTV loob staare. Balti MTV on oma pooleteistaastase eksistentsi jooksul kujunenud võimsaks regionaalseks promomasinaks, pannes Läti teismelised plikad Eesti pop-punk bändi Bedwettersi järele õhkama, hullutades Eesti indie- ja reivifänne Leedu Happyendlessi ja Metal on Metali pööraste biitidega ning joovastades Leedu klubijaid Läti DJ Ella hittidega. Baltikumi MTV on alati pööranud tähelepanu kohalikule uuele ja huvitavale muusikale, eelistades seda etableerunud pseudokuulsuste kulunud toodangule. Coca-Cola, ühe maailma võimsaima brändi toel lööme noortele vihastele tegijatele Suure Meelelahutusmaailma uksed pärani valla.”

Monika Rajamäe, Coca-Cola brändijuht:

 "Coca-Cola on alati sammunud muusika rütmis, kuna viimane kätkeb endas samu omadusi, mida meie bränd – positiivust ja loomingulisust. Oleme aastaid toetanud uut muusikat ja noori talente kogu maailmas. Balti riikides oleme viimase nelja aasta vältel korraldanud garaažibändide konkurssi Soundwave, millest on osa võtnud sadu kohalikke noori artiste. Meile on ülimalt oluline aidata noorte inimeste unistusi täita. Möödunud aastal saatsime Eesti võitja Mushy esinema Krakowisse suurele Coke Live Festivalile ning sama pakume ka tänavustele võitjatele.

Et uusi bände veelgi jõudsamalt suurele areenile aidata, oleme sel aastal ühendanud väed MTV-ga, kanaliga, mille võimuses on artiste väga laiadele massidele tutvustada. Liites MTV pärandi ja asjatundlikkuse ning meie kogemuse ja pühendumuse, pakume Baltikumi noortele muusikutele võimalust meelepärase tegevuse läbi tõelisteks staarideks saada.”

Konkursil osalemiseks peavad bändid kuni 4. maini laadima oma demosalvestised (kogus pole piiratud) veebisaitidele www.soundwave.ee/lv/lt- milledest kohalikud muusikutest, plaadifirmade ja MTV esindajatest ning toetajatest koosnevad žüriid valivad viis parimat, kes pääsevad poolfinaalidesse. Igal maal lisandub publikuhääletuse teel ka kuues poolfinalist. 1. juunil valib rahvusvaheliste muusikaspetside ning kohalike loovagentuuride esindajate näol täiendust leidnud žürii igal maal kolm finalisti, kelledest väljuvad võitjaina publikuhääletusel enim hääli kogunud bändid.

Konkursi reeglid, ajakava ja žürii koosseis: www.soundwave.ee

Coca-Cola Soundwave powered by MTV B-Day ametlik raadiojaam Eestis on Raadio 2, toetajad Melu.ee, Rada7 ja TV.ee.

 

Eesti uudised
 
© 2005 - 2018 ilumaailm.ee tutvustus | arhiiv | kontakt | reklaam | webmaster